Love Been Taken
Disclaimer



Story Owner Linkies
Click please

 photo anigif2_zps23960ebe.gif

Giveaway


Scream Here



Credits
Template by
Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: Your name
Best view: Google Chrome
Pencarian sponsor 1st Giveaway By KechikGile
Wednesday, January 8, 2014 | 10:10 PM | 0 comments

Hai , Saya terfikr untuk buat 1st giveaway . sesiapa yang hendak sponsor , boleh sponsor . but read this first :)

  • Conversation started today
  • Kechik Gile
    Kechik Gile
    Hai , saya sedang mencari sponsor untuk 1st Giveaway by KECHIKGILE . ini giveaway pertama saya , saya harap saya dapat sokongan dari anda
    apa kelebihan yang anda akan akan dapat ? -likers meningkat -pelanggan bertambah -ramai yg mengenali shop anda -earning meningkat
    apa yang anda boleh sponsor ? -barangan pos -topup
    apa syarat syarat sponsor ? - mesti jujur -layan setiap mesej dari penganjur/peserta/pemenang -pos barang kepada pemenang .
    ini detailsnya (JIKA PERLU) nama giveaway : 1st giveaway by kechikgile tarikh mula : Bila dah cukup sponsor tarikh akhir : 1/12/2014
    ini link blog saya : http://kechik-gile.blogspot.com/
    Jika bersetuju , sila isikan details berikut : nama : syarat : (max3) hadiah yg hendak disponsor :
ada yang setuju ? sila pm saya di sini -> https://www.facebook.com/kechik.gile (Add sekali)


Old things | New things